Followers

Sunday, April 28, 2013

Sarawak Dot Kom™®: Penjawat awam kera???

Sarawak Dot Kom™®: Penjawat awam kera???: Semalam dalam ceramah beliau Tan Sri Hashim Hussein telah mengkritik penjawat awam dengan mengatakan kakitangan kerajaan adalah kera! Kenya...



Tan Sri Hashim berkata demikian kerana kakitangan awam dikatakan malas dan lembab ketika diberikan tugas atau menyiapkan sesuatu tugas. Harus diingatkan bahawa tidak semua kakiktangan awam adalah seperti yang beliau katakan, tetapi hanya segelintir sahaja yang bersikap demikian. Takkan kerana beberapa individu yang lemah dalam perkhidmatan awam, maka boleh dibuat kesimpulan pula bahawa semua penjawat awam malas dan lembab??? ......

3 comments:

  1. Mun penjawat awam dipadah kera, mun aku madah jeneral kerepot tok BABI adil sik bunyinya? Kedak celakin jak mulut nya ya madah.

    Kalau penjawat awam dikatakan kera, kalau aku kata jeneral tua nak mampus ni BABI adil tak bunyinya? Macam haram je mulutnya cakap.

    ReplyDelete
  2. Klu kita tgok btol2 muka org tua kerepot ni, xubah mcm muka KERA.dia taw xbrp ramai pnjawat awam di M'sia ni yg dia cop sbg kera.org tua xsedar diri.

    ReplyDelete
  3. dia sendiri yg mendelarkan dirinya kera semasa menjadi penjawat awam,bila dah pencen tetap juga kera....cumanya kera pencenlah!!! maukah kita mempunyi wakil rakyat kera pencen

    ReplyDelete

SARAWAK KOLOK MEE™ Recognised The Freedom Of Expression Is Essential For Any Society To Evolve Better.

Comments Are Welcomed But Will Be Moderated Depends On Situations.

Any Views Expressed Within SARAWAK KOLOK MEE™ Are Not Those Of The Author.

Sarawak Kolok Mee™® Latest